|
30 Mayıs 2010, Pazar
saat: 14:47
heyyyy herşey çok ilginç oldu bu günlerde.. perşembe napsak derken başbaşa herkesi iş günü kandırıp duettoya götürdük..saatlerce süren en sevdiklerimle döşeli bir masa..çikolatam yoktu gerçi ama olsun asker sonrası biraz keyif yapıo üstüne gitmiyorum bende.. çok uykusuz kalınca dedim bari ormana gitmiim.akşam uzun bi gece olucak.. en sevdiğimle gittik rakımızı aldık mezelerimizi topladık yemeğimizi hazırladık oturduk sofraya..seni çok andım aşk bütün gün..dayanamadım mesaj attım ya hani..sende geldin ya o masum halinle..sarhoş oldun ya ilk defa içer gibi..üstünü örtüp uyumanı bekledim başında..uyuduğuna karar verince deli kızımın ve zoltarında üstünü örtüp son bir sigara içip tek başıma sakin kafamla uyudum bende..haberin yok hiç birinden ama olsun.. söz verdim senin için fedakarlık yapmıcağıma ama bilmediğine göre sorun yok dimi.. ama bugün gelmicem sana..gidiyorum iyi bak bu şehre ben yokken demicem.. günce en güzel şey ne bu ara biliomusun..yarın batuma gidiyorum..ailemin çıktığı topraklara gidiyorum..o biticek artvine gidicem..eski belam gittiğinde özendiğim yerleri görücem bende çok heyecanlıyım..umarım kilo alıp gelmem oralardan.. | ||
|
|
||