|
30 Mayıs 2010, Pazar
saat: 15:33
Ve sonunda şu lanet haftasonunu geride bırakabildim. alınan ders..yani sonuç olarak; Dış Ticaretten nefret ediyorum Dış Ticaret ölsün istiyorum.. evet bu bölümü seçtiğim için kendime kızıyorum şimdi..bok vardı sanki bunu seçtin!!! Cumartesi ilk sınav yeri şişli end.meslek ve tamameeen öküz öğretmenlerden oluşuyor!B blokta sınava girmem gerek ve B blok kapalı!A blok önünde de şu yazı var B blok ve derslik noları yani bu durumda anlaşılması gereken B blok ta A blok içerisinde ki bunu böyle anlayan bi ben değilim.. sınıfları bulamıyoruz ve görevliye soruyoruz nerde bu B blok diye karşıda diyor!!!karşısı sınava 5 dk kala açılmış şerefsizler..sorun şu ki sinirlerimizi bozan da bu!!!ne diye A blok kapısına B blok içinde izlenimi veriyosun a gerizekalıı!!!ben çoban olarak çıkışıyorum,adam adımı falan sordu da sınav kağıdımı yok etmesin sonra hiii..cadılık yapmıcam artık söz söz sözzz.. (sınav öncesi A.isimli kızla tanıştım,dış ticaret öğrencisiymiş o da ve Coproline'den bahsettim ve fiyatından,bana dedi ki daha uygun biyer var nası sevindiiimm)Pzt.görüşmeye gidilecek hemmennn.. Cumartesi 2.sınav Emirgan'da 6-7 senedir ilkkez Emirgan'ın iç kısmını gördüm.harikaymış yaa..acil Emirgan Korusu'na gidilmeli, piknik ya da kahvaltı ne olursa olsun..yok böyle bi sessizlik,huzur.Burda sorun çıkarmadım;) başkası üstlendi,kadın telefonunu vermemekte direndi ki ben 2sini birden verdim sessiz sessiz. Pazar ilk sınav Mecidiyeköy en sakin sınavım buydu girdim,salladım,çıktım..Lanet oLsun Sana iktisat ağzımın en ücra köşelerine bile ettin!!! Pazar 2.sınav evime 5 dklık kampüste hep burayı veriyolar zaten pazar 2.oturumu ;)) seneye sınava girip orayı mı tuttursam ne?zaten günlerdir gelen konser sesleriyle kendimi oraya gitmemeye nasıl ikna ettim bilemiyorum!!bacağıma yazdığım kopyalardan hiçbirinin çıkmamasına üzülmedim de lise yıllarındaki gibi açıp bakmamak fena koydu hee.. sonuç olarak boşu boşuna çalıştım!!!daha önce hiç çalışmadan da 40 üstü aldığımı biliyorum ama bu defa cidden en çok çalıştıklarım iğrenç geçti.En zor konulara çalışıp basitleri gözardı edince ahan da çıkarlar şappadanak karşına.Salak BEN!!!Gerizekalı BEN!!! sonuç olarak dün akşam 2 yere davetli olup özellikle de yat partisini sırf çalışmak için gitmeyiişim ve sonuçta boşuna olduğunu görmek içinmiş!!! neyse akşam abim beni çok çalışıp,sınavların kötü geçmesine üzüldüğüm için Anadolu Ateşi'ne götürecek, bu da kısa haftasonunun karııı olsun güncom.. tam gaz gezmeye,eğlenmeye önümüzdeki haftasonu annişimin ve bebişlerimin yanına giderek başlıyorum..daha sonraki planlarım arasında diğer etkinliklere katılıp,Gemlik'te arkadaşımın yanına 2 günlüğüne de olsa tatile gitmeyi de ekliyorum.. Temmuzun başına kadar ehliyet kursum olacağından biraz seyrelterek yapacağım yine ama olsun..planlar kenarda dursunnn.. Bu sınavlar sonrasında da bi çok şeyden nefret ettiğimi farkettim..derslerle ilgili değil sadece..bi ara yazarım, şimdiiii tedavi yüzünden su değdiremediğim saatlar kadar su istiyorum!!sonra da geceye hazırlanmak.. Geri döndüm güncommmmmmmmm,en azından bir süre ders çalışmayacağım ama sonra daha düzenli olarak kasmaya başlayacağım!! | ||
|
|
||