30 Mayıs 2010, Pazar
saat: 18:48


wanda geldiğinden beri iliğimi kemiğimi sömürdü valla. çooook ama çok yorgunum, kendisi hala dışarıda, ben dayanamayıp eve geldim. sesim hala berbat, yarın doktora gitsem iyi olacak sanırım. nedense moralim bozuluyor.

sonra uzun uzun yazarım, şu an üşendim. şu unlu sütten mi yapsam ? :/

istanbul
hosting