|
30 Mayıs 2010, Pazar
saat: 19:23
Kefenler içindeki bereketsiz ağaçlar Taşlar kadar eski.. Terkedilmiş aşklara yas tutanlar Hüzünleri daima sesssizliği büyütüyor Ay kaç kez parlayabildi- Bu kara göller üzerinde yansıdı Şu olmalı mı ki,hayatlarına son verenlerin Hüzünlerini duyabilelim Oo,ne kadar yaşlılar.. Bitmeyen hüzünlerini açığa çıkarıyorlar Yaşlanmış perişanlık Eski acı güzellik Şunların..kalplerindeki acıyla Çalılıklarda yürüyenlerin ümitleri,kayıp ..ve bütün neşe gitmiş, Derine gömülmüş,sonsuza dek öldüğü düşünülmüş Oo,ne kadar yaşlılar.. Bitmeyen hüzünlerini açığa çıkarıyorlar Yaşlanmış perişanlık Beni ürküten acı bir güzellik | ||
|
|
||