|
30 Mayıs 2010, Pazar
saat: 22:03
Hani insan bazen ne ileri ne geri,tek bir adım atamaz ya.. Birini yanında tutmayı bilemez ama onun yokluğunu da istemez.. Kaybetmeyi göze alamaz ama kazanmak içinde mücadele etmez... Bağlanmaya cesaret edemez ama azat da etmez o'nu..ne sevilmekten vazgeçer,ne sevmeyi bilir. Hani çok sonra zaman geçer savrulur ya...ozaman dökülür dudaklarından itiraf edercesine; 'Ne gözümü alabildim ne de göze alabildim'.... | ||
|
|
||