|
30 Mayıs 2010, Pazar
saat: 22:52
aslında eve geldiğimde sana yazacak çok şeyim vardı, ama reaksiyon çalışmaktan beynim sulandı bir kısmını unuttum...kusura bakma günceciğim. bugün annemin açıköğretim sınavı vardı. güya gece kalkıp 2 sularında çalıştırcaktım. bi ara bi ses "aylin kalk, manga 2. olmuş." dedi. "birinci almanya seçilmiş" diye devam etti. karşılık verdim sanırım bilmiyorum. bildiğim kalkmadığım, annemin beni bir daha dürtmediği, onu kaderine terk ettiğim, sabah uyanınca vicdan azabından sızladığımdır. direksiyon derslerinin sonuncusu bugündü. vallahi eğlenceliydi güncem ya, hocam çok kafa bi kızdı ondan galiba. son turda sevgili muhabbeti yapıyorduk. eğlendik çikolatalar tükettik parktakileri çekiştirdik. bu arada delicesine amele yanığı oldum. hatun bilmiş, uzun kollu giymiş gelmiş. arabadan inince sağ kolumu akmaya çalıştım meyve yerken :) yandım bari simetrik, orantılı olsun. hocam bir ara bana "hiç hayalin yok mu?" diye sordu. o sırada sağa doğru kıvrak bir dönüş yapmaya çalıştığımdan mıdır bilmeiyorum biraz duraksadım. düşündüm. "var tabi." dedim. yine durdum. "..... da çalışmak" ilk çıktı ağzımdan. sonra devam ettim. bir dolmuşu solladım birde. hayallerimi sömürmüşler be güncem onu anladım. önceden olsa duraksamadan anlatırdım. vay anasını sayın seyirciler ya! her neyse bugün böyleydi. annem "gösterediklerini yaptım geçerim, geçemezsem sendendir" dedi. hayırlısı... kafam davul. yeni telefonun kutusundan beyiniçi kulaklık çıktı. vurdum basın dibine... öpüyorum şimdilik :-* | ||
|
|
||