|
30 Mayıs 2010, Pazar
saat: 23:19
Güzel sanatlar liseleri ve eğitim fakülteleri %99 oranında piyasacı hatta pop-arabeskçi yetiştirmektedir. Acınılacak bir durum bu. Hiç bir konuda bir bok anlamayan,zavallılar akın akın mezun olmakta. Geçen gün bir kız demet akalın harika ya bayılıyorum ben dedi. Ben kendi adıma konuşayım her tarzı dinliyorum. Müslüm gürses de diniliyorum,ibrahim tatlıses de. Ama bunların eksik,yanlış yönlerini biliyorum görüyorum ama çağımın kültürüne de ayak uydurmalıyım ve takip ediyorum. Ama onlara böyle methiyeler düzmüyorum onlara profesyonel eğitimini almama rağmen hayranlık beslemiyorum,zira o adam hayranlık beslersen sen ondan daha aşağıdasın demektir,alişanı ne yapıyor bu adam diye eleştirel,araştırma ve merak amaçlı dinlemek başka(eğer küçükten kulağına çalındıysa bu parçalar içten içe hoşuna da gidebilir) bir de bayıla bayıla dinleyip,onun gibi şarkı söylemeye çalışmak,onu taklit etmek vs. başka. Yani şöyle düşün; köyden gelmişler şehire ama ne şehire ayak uydurabilmişler ne de köylü kalabilmişler... yoo kimisi o cehaletinden yuvarlanmaya tam gaz devam ediyor.Kimisi de yine birşeyler yapmaya çalışıyor. | ||
|
|
||