|
30 Mayıs 2010, Pazartesi
saat: 23:42
Mayıs bitmeden diye... Güzellikler sonsuz bir çoğunlukta artsın diye.. Gece gündüze aydınlıkla varsın; an-ların keyfi uzasın; dost-un kucağında bacaklar çarpraz hale getirilip uzanılırken susmalar da en anlaşılır çağını yaşasın; insanların değer yargıları öfkelendirmesin; herkes olağan akışına bırakılsın; yüzüne tükürülmek istenelerin tükürülsün; abiye 25 yaşında olduğunun ve çalışmasanda kendi ayaklarının üzerinde durabildiğin anlatılmaaya ısrarla çalışılsın; annenin kırılan kalbi kahvaltıda güzel bir sohbetle alınsın; doğa o çok heyecanlandığı oyuncak müzesine götürülsün; bugün tanıştığın i. umudunu yitirmesin; bu hafta sağlam bir kafa ile atlatılsın... diye diye diye... evet hepsi mayıs bitmeden kayıtlara geçsin de içimi boğan ve beni yaşamaktan usandıran şu şey neyse işte o şey gitsin geldiği yere.. Mayıs bitmeden diye.. | ||
|
|
||