30 Mayıs 2010, Pazartesi
saat: 23:42


Mayıs bitmeden diye...

Güzellikler sonsuz bir çoğunlukta artsın diye..

Gece gündüze aydınlıkla varsın; an-ların keyfi uzasın; dost-un kucağında bacaklar çarpraz hale getirilip uzanılırken susmalar da en anlaşılır çağını yaşasın; insanların değer yargıları öfkelendirmesin; herkes olağan akışına bırakılsın; yüzüne tükürülmek istenelerin tükürülsün; abiye 25 yaşında olduğunun ve çalışmasanda kendi ayaklarının üzerinde durabildiğin anlatılmaaya ısrarla çalışılsın; annenin kırılan kalbi kahvaltıda güzel bir sohbetle alınsın; doğa o çok heyecanlandığı oyuncak müzesine götürülsün; bugün tanıştığın i. umudunu yitirmesin; bu hafta sağlam bir kafa ile atlatılsın...

diye diye diye...

evet hepsi mayıs bitmeden kayıtlara geçsin de içimi boğan ve beni yaşamaktan usandıran şu şey neyse işte o şey gitsin geldiği yere..

Mayıs bitmeden diye..

istanbul
hosting