|
31 Mayıs 2010, Pazartesi
saat: 00:17
İnsan izlerken yoruluyor. bide işin içinde olduğunu düşünsene. Ovvv. tatlı bi telaş ve yorgunluk olsa gerek. Dışardan baktığında öyle gözüküyor. Hallerinden memnun gibiler. Memnun olmasalar zaten böyle bi karar almazlardı. Yakışıyorlar birbirlerine(tüü tüü nazar değmesin) İnşallah hep böyle mutlu kalabilirler. İzliyorum öyle onları.Kendimi onların yerinde göremiyorum. Evlilik hazırlığı yaparken filan. Bana göre şeyler değil bunlar. izlerken bile başıma ağrılar girdi. Zor be. Annelik yapabilecek birini bulmak zor. birlikte yaşlanabileceğin birini bulmak zor. Ya da biz zorlaştırıyoruz. Dul biri olarak benden daha iyi kim bilebilir ki (: bana soracaksın tabi... oralarda bana katlanacak birisi var mı? | ||
|
|
||