|
31 Mayıs 2010, Pazartesi
saat: 00:23
yoğun geçen bir günün ardındannnn sana yazmaktayım güncesan.. :D:d 5 saat süren bir toplantının aardından beynim patlamış vaziyette eve gelmişş bulunaraktan misafir ağırlıyaraktann balkon keyfi yaparktan sonrasında yine yine misafir ağırlıyaraktan sonrasında biraz sahilde cümleten yürüyüş yaparktan sonrasında hep birlikte eve gelerekten balkonda denize karşı çaykeyfi yaparaktann sonrasında kendimi bi suya atıp şöyle bi ayaklarımı uzataraktann sana bu yazıyı yazar günlük raporu vermiş bulunmakla birlikte iyi geceler diler saygıyla pc başında eğilirr saygılarımı sunar esenlikleri bir borç bilerekten uyku modunu alabilitemle birlikte fatugül bebek ve rıfkı oyuncak ayımı alıppp yatarım heeee bidee insanlar garip onları anlamak için yetmiyo bazen mimik.. !!! the end | ||
|
|
||