|
31 Mayıs 2010, Pazartesi
saat: 01:04
-Neye özlem taşıyorum ki ben? Ne var etrafımda? Etrafımı siktiret içimde ne var? Alkol? (eveeet) -Pişman değilim coşarcasına sevdiğimi söylemekten ve ağlıyorum ardından beceriksizce. Sanki daha önce hiç ağlamamış gibi. (provası da yapılmıyor ki meretin) -Yav yalan söylüyorum a dostlar! Bugün benim en mutlu günüm. -İçimde büyüyen şeyleri öldürmekten zevk alıyorum.Haz alma öğretilerine taş çıkarırcasına salaklığıma yanıyorum. daha kaç tanesini deniycem öğrettiklerinizden merak da ediyorum. Kanım aksın istedim bugün.. Kızgınlığım, kırgınlığım geçer belki dedim. -Evet aynen öğrettiğiniz gibi kıyamadım kendime. Kıyar mıyım hiç (gülüşmeler) Ağlıyorum dedim ya o da yalandı. Erkek adam ağlar mı canıım. hiç gördün mü.. -Kahvede arkadaşlarım olsun ve bunları anlatayım istedim. Seninle msnde konuşup seni hala aptalca ve kızgınlıkla ne kadar çok sevdiğimi anlatmaya çalışacağıma, seni çatır çatır nasıl siktiğimi anlatırdım dumanaltı köşekapmaca mekanlarda. ..Sizin öğrettiğiniz şeyler var ya.. işte ben onları enine boyuna.. Kızmaktan ciğerim şiş, dalağım patlak, kalbim titrek, ciğerlerim nefessiz, ellerim boş.. | ||
|
|
||