31 Mayıs 2010, Pazartesi
saat: 01:43


Bu hafta hatta şu son birkaç gün içinde bir bir sürü alakasız insandan methiyeler duydum günlük. Son günlerde utanmaya başladım ben kendimi mi övüyorum sürekli ya :S

Hayır öyle megaloman değilim sadece olanı söylüyorum.

Duygunun annesi dedi;bu çocuk çok içten gülüyor mesela bununla 24 saat otur sohbet et sıkılmazsın,hem kendi eğlenir hem de seni de eğlendirir.

neyse çekicisin,yakışıklısın falan kısımlarını yazmıcam çok kendimi övüyormuş gibi oluyor. hiç hoş değil böyle şeyler.

Kıskanan mıskanan falan olur sonra :P

mütemadiyen saçmalıyorum günlük. durduramıyorum kendimi.

saat: 01:54

Ne çok beğenenim var lan benim :D ne dehşet bir adamım ben böyle ya :D

Hay maaşallah yani. Her yönden vermiş aq.

yaw kaç kere söyledim kıskanmayın diye.
cık cık cık.

:D:D:D:D

istanbul
hosting