|
31 Mayıs 2010, Pazartesi
saat: 09:05
5 saat tren butun eklemlerimi harcamis durumda gunce munih'ten strasbourg'a donerken yanimda cok sevimli bi hatun vardi. boyle baktim begendim sonra kontrolor geldiginde 12-25 yas kartini gosterdi. minik de yani. munih'te bindi karlsruhe'de indi ve butun yol o sisirilen yastiklardan birine kafayi koyup uyudu. gerci omzuma da koyabilirdi basini, itiraz etmezdim yani... anette trettebergstuen'e hala mail yazmadim. kadin o kadar kartini vardi "you should definitely contact me" dedi. allah kahretsin, o beni unutmadan yazmam lazim mutlaka! hatta bu firsatin ustune atlamaliyim ama beni tutan nedir bilemiyorum. belki de aslinda icin icin kadinin ustune atlamak istedigimi fark etmem olabilir. mutlu bi iliskim var benim, sevgilimden baska kimsenin ustune atlamak istemek istemiyorum! keske kahvaltida kahve icmeseydim bi de, bi heyecan doldurdu icimi. | ||
|
|
||