|
31 Mayıs 2010, Pazartesi
saat: 11:32
dün kü ortamdan sonra işe gelesim hiç gelmedi. tatil moduyla asker modu artık birbirine girdi. işe gelesim yok. askere gider ayak israilde gaza geldi. şansa bak a.q. neyse bakalım artık. ortam kızışırsa seçerim yedek subaylığı artık ^^ onun dışında hayat aynı gidiyor. askere gider ayak ciddi şeyleri bıraktım. ciddiyetsiz ilişkilerime geri döndüm. saçma sapan şeyler yine. 2 ay kala zaten ciddiyet sağlanmaz di mi? di.. | ||
|
|
||