31 Mayıs 2010, Pazartesi
saat: 11:34


Pazartesi günü benim için her zaman kaos halinde geçmiştir. Belki bugün geçmez diye ümitlenmiştim ama sabahki trafik sıkışıklığı bir yana radyoyu açıp dinledikten sonra tüylerim ürperdi.Pazartesi gününden her türlü her şekilde nefret ediyorum. Barış ve yardım için yola çıkan insanları öldürmek, İskenderundaki askerlerimizi şehit eden insancıklardan nefret ediyorum.Kıyamet alametleri sanırım faaliyete geçmeye başladı croatian oluyor insanlar biraz hayali bir benzetme oldu ama olsun.Başka türlü nazik bir şekilde durumu izah edemezdim.Bakalım gelişmeler nasıl olacak. Bu arada boşbakanamız Rioda hala hatıra fotoğrafı çektiriyormudur! Kanıma dokunuyor bizim paralarımızla bizim vergilerimizle ziyaret ayağına gezmesine karısı kızı oğlu hep beraber bizim paralarımızla geziyorlar! Umarım cezasını çeker!

istanbul
hosting