|
31 Mayıs 2010, Pazartesi
saat: 14:40
:) evcet küskütük aşk dolu bir güne daha merhaba çok işim var am ayapamdım patronum benı vuracak:) ehuhe aslında patronum yok aslında olsun ıstıyorum neyse bak şimdi cok güzeldi dün rüyadaydım rabbim uyandırmasın :)saçlarımı severim:) ya nolcak bilmiyorum içim acıyor mideme agrı giriyor adı gecınce:) liseli kızlar gibiyim hep konusmak istiyorum ahhhh aşk sen ne güzel birşeysin:) | ||
|
|
||