31 Mayıs 2010, Pazartesi
saat: 15:09


Yapılacakların arasına sıkışmış gibiyim yine, oysa ki biliyorum kendimin en büyük gardiyanı yine kendimim.. Yalnızca ben kendimi özgür kılabilir ya da hapsedebilirim bu zorunluluklara. Yanı başımda aynı şeylerden sıkılmış benimle hayat bulmaya çalışan birisi var. Beni seven, değerli hissettiren, yanında huzur bulduğum. Kalbimde en büyük ve özel yerlerden birine koyduğum :)

istanbul
hosting