31 Mayıs 2010, Pazartesi
saat: 15:39


bi ton şey yazmıştım terör-ihh ölümleri,dün akşamki dans gösterisi..gitti biranda hepsi.


benim de hayatımda SON DAKİKA durumu yaşandı..

Flaşşş Flaşşş Flaşşş..

Shirin'in gözü karardı..Cinnet falan getirmedim.
bildiğin gözüm karardı, bayılacak gibi oldum da bayılmadım..dirençli çıktım sanırım.
elim-ayağım karıncalandı aha dedim gidiyorum.
kapının arasında kapadım gözümü..sağolsun F.abi ordaydı tuttu.


çok stresli bi gündü bugün,bildiğin gibi değil!
çok gerildim,yoruldum..gün bitsin hemen..eve nasıl gidicem ben ;(

istanbul
hosting