31 Mayıs 2010, Pazartesi
saat: 16:10


gittim doktora, larenjit olmuşum, ses tellerim iltihaplanmış yani. antibiyotik verdi. nodül varsa şu an göremem, şişlik inince tekrar bakarız dedi.

garip bir şekilde moralim bozuk. hiçbirşey yapasım yok. konuşmakta zorlandığım için kimseyle görüşmek de istemiyorum.

zaten ev pis, bir sürü iş var yapılacak.

uyuzum bugün, haftaya gıcık olarak başladım, bakalım devamı iyi geçer umarım.

günün şarkısı: depeche mode - enjoy the silence

istanbul
hosting