|
31 Mayıs 2010, Pazartesi
saat: 16:14
samsundayım. beklemedim anneyi geldim sıkıldım cunku adanada.. simdi evdede sıkılıyorum.. üşenmeyip dısarı cıkmak gerek. ilk gune aile ziyaretlerni sıkıstırıp sonra kendini sokaga atmak gerek.. bide hasanı arayıp aksama görmek ne zaman dönecegimizi konusmak gerek.. bastaki gibi yine sadece ikimiz kaldık.. evet evet artık yerimizden kalkmak gerek.. | ||
|
|
||