31 Mayıs 2010, Pazartesi
saat: 16:14


Eve gidip jojo mojo özlü şampuanımla saçlarımı yıkamak,ananans esanslı duj jelimi vucuduma sürmek istiyorum :) Ne sıcak var validesini pazarlim zaten pimpirik adamım biraz terledimmi deliriyorum. Deniz suyu sıcaklığı artsın artık yüzmek ve suda uyumak istiyorum. Ne kadar fantezi dünyam geniş :Ğ Akşama krosa çıktıktan sonra yıkanmak daha mantıklı olacak sanırım, çok güzel bir alan buldum sabırsızlanıyorum koşu için:)

istanbul
hosting