|
31 Mayıs 2010, Pazartesi
saat: 16:45
Uzun zaman oldu, daha uzun zamanlarda olacak. Ben birçok kişiden ve yerden terki diyar etmek üzereyim. Tekrar ne zaman görüşürüz bilmem ama, o zamana kadar geçmişim sadece sana emanet, ona iyi bak... herkesten,herşeyden sıkıldığım yerdeyim | ||
|
|
||