31 Mayıs 2010, Pazartesi
saat: 19:45
... ah ne derler bilirsin kuzum,
insan olmak yetmezz, yetmiyor zaten!!!
süpermen süpermen olmak lazım bazeeenn!!!...
gıdgıdıdacı