|
31 Mayıs 2010, Pazartesi
saat: 20:58
Gitmek istiyorum yine... Bi yerlere... Bilmediğim yerlere... Yolumu kaybetmek istiyorum... Çıkmaz sokaklara girip girip çıkmak... Sonra başka sokaklara... Başka başka insanların arasında... Yabancı yabancı dolaşmak istiyorum... ... Birine kendini anlatmak ne zor... Kendini inandırmaya çalışmak... Sana inanmaması... İnanması için çırpınmak...Çırpınmak... ... | ||
|
|
||