31 Mayıs 2010, Pazartesi
saat: 21:33


Günlük çok olaylar oluyor çok. Hangi birisini yazayım bilmiyorum.

Neyse yazmıcam birşey de şunu dicem sadece; tamam israil bir bok yemiş eyvallah da arkadaş elalemin derdi sizi mi gerdi.

Afrika'da başta olmak üzere dünyanın dört bir yerinde oluyor bunlar.

Böyle kafasızca hadi öldürelim diye nereye gidiyorsunuz?

Madem sevmiyorsun adamları önce gözünü aç da evinin içinde bir dolaş,kaç tane israil menşeiili eşya,yiyecek,kıyafet göreceksin.

Akıllı ol da aldığın şeylerin nerede üretildiğine bir bak.

Kıçına kadar israil mallarına batmış durumdasın neyin geyiğini yapıyorsun allah aşkına?

istanbul
hosting