31 Mayıs 2010, Pazartesi
saat: 21:50


bu staj olayı makine olayıyla çakışıcak sanırım. yani çakışmaya dabilir; ama bilmiyorum bundan nefret ediyorum nolcağını bilmeden geriliyorum. çakışmasını istemiyorum. tüm önceliklerimi aynı anda gerçekleştirebilmek istiyorum ki bu çok mümkün aslında sadece avcılarda olması sorun stajın.

tercih falan istemiyorum sorun orda. zira yeter artık kariyer odaklı hayat tarzı!

ha ne diyordum. evet. çok baydım.

 
hosting