|
31 Mayıs 2010, Pazartesi
saat: 21:59
sabah uykumdan gümbür gümbür haberlerden baıran israil askerlerinin yaptığı harekatla uyandım ... kabusa uyanır gibiydim... besmele çekmeden yatağımdan fırlayışım ve kendimi televizyon önüne atışım ... we araba gelene kadar hiiçbişiyapmadan ,gözümü dahi kırpmadan izleyişim ... ne üztümü giindim , ne duşumu yaptım .. evet , pijamalrımla olduğum yere zamplanmışım ... 10 dakikada hızlıca evden çıkmam ..tek amacaım radyodaki haberleri kaçırmamak ... olaylar o kadar aklımı , bni bnden almış olmalı ki varmam gereken yere varınca ders kitaplarımın bulunduğu çantayı evde unutmuş , hiçbirşey almadan çıkmışım .... bütün gün boyunca hayat sevincimi bnden alan olay ... beynimde 24 saat dönen .. ah ! keşke dışarıda olsaydım da konsolosluğu yakabilseydim diye çaresiz düşünceler ... eğer evde olsaydım ne anam ne babam kimse beni oraya gitmekten alıkoyamazdı ... aklıma hasta bahanesiyle gitmek bile geldi .. ne yemek , ne içmek ..... hiçbirşey kalmadı ... ewde bangır bangır israil malını alanı bn boykot ederim diye baırsam da bakalım ne zamana kadar sürecek .. Allah senin belanı wersin israil ! bu belanın bana dönmeyeceini Allah'ın izniyle eminim .... Allah'ım ! haykırmak istiyorum .... deli gibi .... dün ne için ağlıordum , bugün ne için ..... kahrol israil !... .. keşke o gemide bn de olabilseydim ..... :,( ya rabbim ! sen kafir güruhunu mağlup et ... müslümanları galip kıl .. hepsini yenilmiş ekin tanesi gibi yap ! gebersin hepsi .... | ||
|
|
||