31 Mayıs 2010, Pazartesi
saat: 22:22


LOK ciceksinin aradan gecen 5 aydan sonra anlami ne yazik ki cok azaldi.Su ara ne yapicagimi bilmiyorum degil ,zorlaniyorum ..Geldiler ,cattilar...Ugrasmamiz gerekmese ne sIKILirdik zaten ki ben cabuk SIKilan bi insanim.iyi yani




haziran gelmis.

saat: 22:24

Venüs ü yüksek bi kadin olma durumunu arastirmaliyim

istanbul
hosting