|
31 Mayıs 2010, Pazartesi
saat: 22:22
LOK ciceksinin aradan gecen 5 aydan sonra anlami ne yazik ki cok azaldi.Su ara ne yapicagimi bilmiyorum degil ,zorlaniyorum ..Geldiler ,cattilar...Ugrasmamiz gerekmese ne sIKILirdik zaten ki ben cabuk SIKilan bi insanim.iyi yani haziran gelmis. saat: 22:24 Venüs ü yüksek bi kadin olma durumunu arastirmaliyim | ||
|
|
||