|
31 Mayıs 2010, Pazartesi
saat: 23:05
"güzel bir gün oldu suan caddede arabama dogru yürüyorum ve sana mail yazıyorum ben canım umarım güzel bir uyku çekiyorsundur sen şimdi hayatın en güzel gözlerindeki en güzel dokunuşları bir kelebek gibi kalbinde olsun sen bir inci tanesinin en güzel incisisin ve gülen gözlüsüsün seni uzakalrda düşünen en güzel ela gözlü mehmet sevgilerimle papatyam öpüyorum seni allaha emanet ol papatyammmm" (hataları bilerek bıraktım) lam biri kesin işletiyor beni ! ulan insan tanımadığı etmediği insanlara böyle şeyler yazar mı yahu? onu da geçtim, hiç sevmem böyle lafları ben. samimiyetsiz ötesi, yapmacıklık birincisi ! facebook'ta derin sarıyer'i ekledim diye başıma gelene bak :) auhauha ay eğlendim gece gece ! saat: 23:13 alakasız ama eklemem lazım : twitpic.com/1sskpa | ||
|
|
||