|
31 Mayıs 2010, Pazartesi
saat: 23:17
günde en az 10 saat çalışmama rağmen insanlara işimden bahsetmeyince yada okuldan hemen damga hazır MADEİN EV HANIMI :ddd ben sewmiyorum kadeşim öyle sürekli kendimden bahsetmeyi hatta kaçak döğüşmekten yanayım :) ben sewdiğim şeyi anlatmayı sewiyorum belki çalıştığım yerden sorsanıza :) pazar günü tarlaya gittik saat 19 sularında moralim çok bozuktu ilk defa pişman oldum ekin ektiğime keşke dedim keşke ekmeseydim küçük gönül kırgınlıkları olmuştu ablamların arasında benide etkiledi tabi hepsi bana anlatıyo davul gibi şişiyom bişiyde diyemiyom tabi konuları duysanız cewiz kabuğunu doldurmaz yolculuk biraz limoni geçti her zamanki gibi sohbet muhabbet koyulaşmadı velhasılı-kelam tarlaya indik tarlayı öle coşmuş görünce bizde hiç bişiy kalmadı inanılmaz bi şekilde herkez çapasını aldı işe girişti birbirimize tavsiyelerde bulunduk espiriler fln gırla gidiyo zaten öyle kin tutmak nefret etmek yoktur bizim ailede basit kırgınlıklar o kadar ailenin asabisi olarak bende bile yoktur :D hımm domatesler çiçekte organik domates isteyen varmıııı? | ||
|
|
||