31 Mayıs 2010, Pazartesi
saat: 23:17


günde en az 10 saat çalışmama rağmen insanlara işimden bahsetmeyince yada okuldan hemen damga hazır MADEİN EV HANIMI :ddd

ben sewmiyorum kadeşim öyle sürekli kendimden bahsetmeyi hatta kaçak döğüşmekten yanayım :)

ben sewdiğim şeyi anlatmayı sewiyorum belki
çalıştığım yerden sorsanıza :)

pazar günü tarlaya gittik
saat 19 sularında moralim çok bozuktu
ilk defa pişman oldum ekin ektiğime keşke dedim keşke ekmeseydim

küçük gönül kırgınlıkları olmuştu ablamların arasında benide etkiledi tabi

hepsi bana anlatıyo davul gibi şişiyom
bişiyde diyemiyom tabi konuları duysanız cewiz kabuğunu doldurmaz

yolculuk biraz limoni geçti her zamanki gibi
sohbet muhabbet koyulaşmadı
velhasılı-kelam

tarlaya indik tarlayı öle coşmuş görünce
bizde hiç bişiy kalmadı inanılmaz bi şekilde
herkez çapasını aldı işe girişti
birbirimize tavsiyelerde bulunduk espiriler fln gırla gidiyo

zaten öyle kin tutmak nefret etmek yoktur bizim ailede basit kırgınlıklar o kadar

ailenin asabisi olarak bende bile yoktur :D
hımm
domatesler çiçekte
organik domates isteyen varmıııı?

istanbul
hosting