31 Mayıs 2010, Salı
saat: 23:36


finallere start verildi:s üstelik bu sıcak havalarda çalışmak çok zor kafamı toparlayamıorum pufff:S durumumda olan herkese kolay gelsin valla güncim...sadece sınavların bittiğini görmek istiyorum ....o rahatlığı huzurlu uykuya dalmayı:D...neyse bakalım korktuğum bi kaç sınav var ama yapçak bişi de yok kaçış yok:D er ya da geç gircem...nesem şimdilik ben kaçarrrr...

istanbul
hosting