|
01 Haziran 2010, Salı
saat: 00:08
Hava patlayacak gibi! a) Annemin uykusunu bölüp varsayımı söyleyip battaniyeleri toplamak için teklifde mi bulunasam? b) Annemi uyandırmadan battaniyeleri kendin mi toplasam? c) Uyumak yerine biraz daha oturup, varsayımı mı güçlendirsem? d) Varsayımları bi kenara bırakıp, bolca da vurduymaz olup, bilmiyormuş gibi yatıp uyusan mı? Off! Ne zor bi karar. Niye e) hiçbiri diye bi seçenek yok ki? Abzurt konularda karar verme evresini niye bu kadar zorlaştırıyorum ki? Verdim gitti Gördüğümü sandığım şimşek, gök gürültüsü ile onaylandı... Operasyon başlıyor (: saat: 00:34 hpmurlanığ durma gökyüzü, siz ordakiler patlatıp durmayın flashları, eee hadi yağmur naz yapma, yağ artık. senin seinle uyamak istiyorum. | ||
|
|
||