01 Haziran 2010, Salı
saat: 00:58


tr-abd macina gittik cmt gunu, 2-1 yenildik. neyse ortam guseldi, ya bu stadda mac izleme olayi nasil gusel bi seymis bole, cok hosuma gitti. amerikanya stadyumlari da harbi iyi oluyormus. 55 407 kisi idik:)

istanbul
hosting