01 Haziran 2010, Salı
saat: 01:10


Kıskanılmak. Evet ne zamandır hissetmediğim bir duyguydu.

Teşekkür ederim.

Özlemişim be. Başkalarıyla mutlu olduğun için kıskanılmak...

Bayağı bildiğin ciddi ciddi yani. Sanki sadece seni o kıskanırmış,kıskanacakmış sanıyorsun ama değil işte. Gayet başkaları da kıskanıyor. Üzülüyor falan.

Büyüyoruz günlük zaman çok hızlı geçiyor. Ben alışamadım buna.

nereden nereye. bir zamanlar nasıldı şimdi nasıl.



istanbul
hosting