|
01 Haziran 2010, Salı
saat: 01:10
Kıskanılmak. Evet ne zamandır hissetmediğim bir duyguydu. Teşekkür ederim. Özlemişim be. Başkalarıyla mutlu olduğun için kıskanılmak... Bayağı bildiğin ciddi ciddi yani. Sanki sadece seni o kıskanırmış,kıskanacakmış sanıyorsun ama değil işte. Gayet başkaları da kıskanıyor. Üzülüyor falan. Büyüyoruz günlük zaman çok hızlı geçiyor. Ben alışamadım buna. nereden nereye. bir zamanlar nasıldı şimdi nasıl. | ||
|
|
||