|
01 Haziran 2010, Salı
saat: 01:19
Önce gene, te bahçelievlere* gidip abimin yüksek lisans mezuniyet belgesini aldım. *Neden "te bahçelievler"? Bizim bahçelievler, hani bahçelievler varya, hanimiş bahçelievler gibi kullansaydım çok yakın olurdu. Sadece bahçelievler demek de makul bir mesafe belirtirdi. Katlanılamaz olmadığından da Ulan Bahçelievler ya da öptüğümün bahçelievleri demedim. Sonra dönüşte mecidiyeköy de durdum. Bambiden bir şeyler yedim. Şifreli tuvalette elimi yüzümü yıkadım kendime geldim. Hava fazlasıyla sıcak. İnsanlar silah anlaşmaları yaptığı, ortak tank helikopter vs ürettiği ülkeleri çekiştirip bir yandan para aktara dursun, kimin haklı olduğu unutulana, insanlar insanlıktan çıkana kadar içerde dışarda savaşlar ola dursun, televizyonların her biri kendi "savaş-dizisi" şeklinde bunları göstere dursun, asıl ölüm herkese geliyor bence, ve biz hala bunlarla uğraşıyoruz. Diye düşündüm bambide televizyonda politikacıları görünce. Sonra abim Çin'de tahminen çok boş vakte sahip olduğundan benden çizgi roman istemişti. Sahaflara gittim aldım. Gerçi öyle eskilerden bulamadım, yeni parası verdim resmen, olsun varsın abidir. Sonra yazlık ayakkabısını evinin dış dolabında unutmuş onu da kaptım geldim. Bu arada bir minik şişe su ve Karamel soslu sundae * ( türkçesi yok sanırım) de tükettim. Oh ne de güzel tükettim ama, O kadınla olmasa da o biçim kadınlarla olmaktan daha çok zevk verdi valla. Ehm neyse. Yazın dışarda gezince bir erkeğin beyni etkilenmeden edemiyor. Sanat eseri gibi olunca kadınlar doğal. Gerçi bazıları bienal gibi,pek bişey anlamıyorum.hmm. Eve geldim Red Cliff 2 yi de izledim hikayeyi tamamladım. Gazoz Halley ve Süt. Sevilsin kediler yaşasın Frenzy Barbarlar! | ||
|
|
||