01 Haziran 2010, Salı
saat: 05:15


Sevgili gunluk.. Gecen ayin 11 gunu turda gecti.. Gelen teklifleri artik degerlendiriyorum. Persembe gunu de cok uzakta guneyde, bir seyahat acentasinda gunubirlik turlara baslayacagim.. Telefonda iyi insanlar gibi geldi bana.. Kismet.. Bu sehirden uzaklasmam lazim zaten.. Hatirasi olmayan yer yok neredeyse.. Bir seyi unutmak istersen hafizanin ne kadar guclu oldugunu hissediyorsun aslinda.. Neyse ya.. Bir daha seni gorurmuyum bilmiyorum.. OPtum cok.

istanbul
hosting