01 Haziran 2010, Salı
saat: 05:21


günaydın, ey alem-i dünya


açlık hissediyorum,
sabah 4de kalkıp tekrar nefes almaya başladım,
hergün yarı ölüm yaşıyor olmak ve bunu daha da uzun sürmesini istemek ne demek acaba.

yoksa yakın mıdır gerçek vuslat?


şimdi bu dünyada yok olsam, geriye ne bırakırım acaba? benim için ağlayan 2 gözyaşından başka ne bırakırım,

bir sevgili?
ana baba
kardeş,
akraba?
kokusu üzerinde 2 t-şhirt
kirli 2 çamaşır,
doğum günü pastası hala yarım kalmış
içi hala yarım dolu bir bardak,
el izi üzerinde bir bilgisayar,


ya sonra
bir boşluk mu?
şimdi yok olup gitsem,
ne değişir ki dünyada?

herşey 3. gün hatta ertesi gün aynı devam edecek.

çeyrek asır yaşamış olmak, ve doğum gününde delice yağmur yağması da bir teselli olsa...


sabah olmuş
nefes almışım
yarı doğmuşum
penceremde mor çiçekler
yeni bir pencere daha,
seni çok seviyorum
bir pencere
çok özledim



saçlarım ne kadar da uzamış, güzel de kokuyorlar.


o gece deli özlemek neymiş gördüm, hiç bu kadar özlenmiş miydim bilmiyorum?


neden şimdi ağlamak istiyorum...


ADI: faul

istanbul
hosting