|
01 Haziran 2010, Salı
saat: 11:46
simdi soyle ki: hause cafede bulustuk ozcan abi cem ben.tam yemekler gelirken ozcan abinin basi dondu,amerikan acilde bulduk kendimizi,cem ben gelemem dedi,zaten amaaan napcam bob dylan da dedi,dogum gunu hediyem olan bileti ve kendi biletimi ha bi de ozcan abinin biletini aldim kirintiya duygularin yanina gittim yemek yemek uzere. o kadar kalabalik ve sikisikti ki tam yemek soyliim derken saate baktim,gec kalmisiz. bu arada abi herkesi aradim 2 bedava biletim var diye herkesin isi var amina koyim. neyse,emrahi aradaim dedim gel.geldi.kuyrukta bi ara o kaddddar kalabalik oldu ki abicim biletleri sattigimiz gibi gidip ictik. sikerim bob dylan i... zaten soyadi da kurtce yer karosu demek :)))) ay bakalim daha neler olacak su hayatta. bana musade. | ||
|
|
||