|
01 Haziran 2010, Salı
saat: 12:06
Hitler'i yeniden Reis ilan edenler, Halklarin kardesligini din kardesligine cevirenler, Sehit haberlerini 3. sayfaya koyan gazeteler, Savasi bilgisayar oyunu sanan beyinsizler. Insanlar gercekten cildirmis olmali! Savasi iliklerine kadar yasamis bir ulkeden henuz donmus iken yapilan tum yorumlari, yazilmis bloglari yavas yavas okuyup sindirmeye calisiyorum ama bu kadarini da bunye kaldirmiyor. Israil fasizmine, Hitler fasizmi ile cozum arayan kus beyinlilerin hepsini alip Auschwitz'e goturmek istiyorum. Ne savasindan bahsediyorsunuz lan siz, Savas ciktiginda guvenli koltugunuzda oturup, facebooktan iletiler yazmaya devam edebileceginizi mi saniyorsunuz? Allam insanlar cildirmis. Bir de amaclarinin 'sadece' musluman kardeslerine yardim etmek oldugunu soyleyenlere sormak istiyorum; Rusya Cecenistan'da 300 000 din kardesimizi oldururken ve oldurmeye devam ederken ne yaptiniz? 'Yeryuzunde gezip dolasin' Onlarca defa ayni cumle geciyor Kuran'da. Kuran'dan sadece kadinlari carsafa sokmak anlamini cikaran beyinsizler; Bir kerecikte olsa rahat kiclarinizi yerinden kaldirip, guvenli cemberinizden uzaklasip, kendinizi karsinizdaki insanin yerine koyun. Savasin ulkesine gidin, onlarin evinde tepenize bombalar yagsin, babaniz gozunuzun onunde taransin bakalim. hala SAVAS diyebilirseniz de vay sizin Insanliginiza. | ||
|
|
||