|
01 Haziran 2010, Salı
saat: 12:28
günlerdir konuşuyoduk yıllık iznim nasıl olacak die bugün mail geldi hehe gitmek istediğiniz tarihleri belirtin die :) sevgili işe yeni girdiği için tatili olur mu bilmiyo..olsa da bi hafta :( o vakit diğer haftada nunularla giderim die düşünüyorum..erken gidecek onlar çünkü..iyi gelecek tatil ya.. | ||
|
|
||