|
01 Haziran 2010, Salı
saat: 13:01
ole yoruldum ki anlatamam size.tersanede adamın anası ağlıyor. geçen gün bsşks tersanede kaza oldu ve bir kişi öldü. her zaman emniyete önem veririm ama daha çok vermeye başladım.sabahtan beri adamlara emniyet kemerini takın diye bagırıyorum yanlarından ayrılınca takmadan çalışıyorlar.en son dedim banane ya ölürseniz çolugunuz eşiniz üzülür ben niye düşüyorum ki en fazla ifade vermeye giderim dedim .baya bir konuştuk iş emniyeti.haklısın kaptanım dedi hep bir ağızdan ve gittiler. ardından bir saat sonra haklısın diyen adamların hepsi gene aynı şekilde emniyetsiz çalışıyorlar. banada cevapları geleneksel türk cavebı kaptanım bize bişi olmaz .... | ||
|
|
||