|
01 Haziran 2010, Salı
saat: 13:35
içimde gittikçe büyüyen bir boşluk var anlamsız geliyor bazı şeyler.aşkda mevlana okudukca kendımden geçiyorum herşey boş geliyor.inzivaya cekılmek ıstıyorum arınmak biraz herseyden.sabretmek ıstıyorum bır seye oyle sabırlı sessiz olmak istiyorum kara gözlerimde büyüttüğüm hüznü gün ışığında aydınlatmak istiyorum sonra.içimde bir şey nedensiz.bu gün canımı yakıyor. | ||
|
|
||