01 Haziran 2010, Salı
saat: 14:01
kasıma kadar bekleme...
sonra tırnaklarımı çıkarırım!
belkide gerekmez..
a......r beni kaçırır buralardann ha ne dersin:PPP
bunuda anlasa anlasa ayşegülle gülçin anlar iyimiii:)))
olmaz_olamaz