|
01 Haziran 2010, Salı
saat: 14:07
o değilde cinebonustan bedava istediğim filmden istediğim seansta izleme hakkı kazanmışım. ama ankaraya gittim geldim o bu fderken mailime bakamamıştım. süresi geçmiş. olcak iş mi arkadaş... yoksa süper lotoyu da tutturdum da haberim mi yok? | ||
|
|
||