01 Haziran 2010, Salı
saat: 14:16


evimi seviyorum!

ama odamı da seviyorum.. haftasonu o kadar çok yoruldum ki.. cumartesi büyük bir temizlik yaptık. cuma akşamından önce ikeaya uğradık pazar günü alacaklarımızı belirledik. eve giderken temizlik malzemeleri aldık. sevgilimin 20 TL'lik diş macunu dahil :o)) 100 TL verdik.. yağ çözler, por çözler.. birsürü çöz.. cumartesi sabahı kahvaltıdan sonra sevgilim, annesi ve ben evimize gittik.. sevgilim yatak odası ile uğraştı. iskeleti biten gardırobun içini tamamladı. annesi ve ben önce benim odamın balkonunu boşalttık, yıkadık.. camlarını sildik.. ben yerleri viledalarken annesi kapıyı siliyordu.. sonra salona geçtik. balkon aynı şekil. yine yerler kapılar.. ama ben daha salondayken arıza vermeye başladım. onun üzerine annesi mutfak balkonunu ve camlarını halletti. bende tık yok :o)) sonra mutfağın yerlerini temizledik.. bak o eğlenceliydi. siyah siyah yağ tabakalarının çözlerle yok olmasına şahit olmak tüm yorgunluğumu aldı götürdü :oPp üzerine banyo yerini temizledim.. ben bittim ama ev bitmedi.. ben durdum ama annesi birtürlü durmadı.. :o)) pazar günü güya önceden belirlediğimiz kitaplıkları almak için 4 saatimizi verdik :o)) eve geldik ve ancak benim odamınkileri kurabildik. o da tam değil haaa.. bi kapak kaldı. yerleştiremedik de.. önceki gün sildiğimiz yerlere ayakkabılarla da bastık. o temizlik de gitti :o)) öldüm yaaa..

işe pazartesi sabah geldim.. dün akşam uzattım ayakları dinlendim.. annemler evde olduğu için odamda yattım.. bi tuhaf oldu. artık 2 tane odam var.. birinden kopamadığım diğerine varamadığım.. dün gece yastığıma başımı koyduğumda şöyle bir süzdüm odamı.. şimdiki odamı yeni odamla aldatıyormuşum gibi hissettim.. odamın üstüne gül kokladım :o))

istanbul
hosting