|
01 Haziran 2010, Salı
saat: 14:57
Günce kaçak çayı çok seviyorum ya. İsmindeki kaçak ibaresinden mi kaynaklanıyor bilmiyorum ama süper bi tadı var. Çaycıya gidiyosun kaçak çay var mı diye soruyosun. O da sana takip edilmedin dimi diye karşı soru soruyor. ve olaylar dizisi böylece başlamış oluyor. Ve yasak meyve tatlıdır mantığından yola çıkaraktan ağızda güzel bir tad bırakıyor. Keşke herşey yasak olsa da herşeyden zevk alabilsek. :))) Youtube gibi :) | ||
|
|
||