01 Haziran 2010, Salı
saat: 15:44


Evli olarak yaşadığım doğum günüm oldukça keyifli geçti güncecim.. Kocacığımın kollarında sevgisiyle sardı, sarmaladı bitanem beni.. Öyle özel günleri gününde kutlamayı sevmiyor kocacım.. Ya birgün öncesinde yada daha sonrası kutluyor..Değişik bir özellik belki ama böyle bir kişiliğe sahip.. Mesela aldığı hediyeyi, evimiz için almış olduğu diğer malzemelerin içine koyup.. Sıradan birşeymiş gibi.. "Şuna da bir bakarmısın?" diyerek.. Sıradan bir hale getirmeye çalışarak, inanılmaz süprizler yapabiliyor :o)) inci küpeli kızına, inci bir bilekliği sıradan bir torbanın içine koyup vermesi gibi.. Tabii benim tepkilerimi bildiğinden dolayı da merakla beklemekte :o)) Sıradan poşetin içinden ince uzun kutunun içinden inci bileklik çıktığında benim deliler gibi sarılacağımın bilincinde kendileri :o)) Kısacası biz ikimiz bildik, ikimiz kutladık doğum günümü birgün öncesi arkadaşlarımız evimize gelmiş olmasına rağmen.. Pastamı kesip yedik ama benim doğum günü pastam olduğunu bilmedi kimseler :o)) Takii ertesi sabah; bir akşam öncesi evimizde misafir olan arkadaşlarımın sabah erkenden bizi arayarak kahvaltıya davet etmeleri; kahvaltı esnasında benim telefonumun susmaksızın ard arda çalmasıyla öğrendi..Ve gün boyunca iyiki doğmuşsun deyip durdular :o) sevgili arkadaşlarının eşi olduğum için son derece memnun olduklarını dile getirerek.. Tamamen organik besinlerle süslenen harikulade bir kahvaltı ardından harikulade bir mekanda akşama kadar keyif çatarak geçirdik doğum günümü.. Akşam evimize geldiğimizde oksijen çarpmış vaziyette uzandık sarmaş dolaş tv karşısına.. Daha sonra biricik kardeşim ve eşi geldiler.. Ablalarının doğum günüsünü kutlamaya.. Bol bol sohbet edip, bol bol güldük birlikte.. Çok şahane bir hediyede kardeşimlerden geldi.. Böyle kutu şeklinde bir albüm :o)) İçine resimlerimizi koyacağız.. Mobilyalarımla bir bütün oluverdi salonumda :o)) Kardeşimin şimdi ki görevi içine koyacağımız bütün nikah ve kına fotolarını facebooktan toplayarak cd haline getirmek.. Basım işini ben halledeceğim kısmetse..

İşte böyle güncecanım.. Evliliğimin 37'nci günü doğum günüm olarak kendi çapımızda bu şekilde kutlandı.. Allahım bozmasın ailecek çok mutluyuz.. Eşim,annem, kardeşim, anneannem, kardeşimin sözlüsü.... Allahıma ne kadar şükretsem az.. Bir eksikle hayatımız devam ediyor.. Tek eksiğimiz babamız o da bize bulutlardan el sallıyor.. Hissediyorum..


Seni Çok seviyoruzzz BİRİCİK BABACIM..

istanbul
hosting