01 Haziran 2010, Salı
saat: 20:30
kardeşçimde oturduk, kuzi vardı. diyet miyet hak getire. çikolata bile yidim. yetti yani artık:)) verdiğim kilolar şimdilik beni idare eder.
hmmm votka vişne??? buzlu??
paryoşa