|
01 Haziran 2010, Salı
saat: 20:33
Diyebilirim ki; İyilik/Yardım/Yardımseverlik adı altında yapılan va yapılmaya devam edilecek olan şeylerin bir dernek-hayır kurumu-vakıf haricinde, bireysel-kişiye özgü-kendi istek ve arzusu ile yapılan iş, yaptırım ve yatırımların bir megafon alıp sokak sokak gezip ilan edermişcisene, afişe edilmesinden hoşlanmıyorum. "bakın ben bu kadar iyiyim, ben bu kadar insanım, siz insanmısınız, ben hayrımı yardımımı yapıyorum" dermişcesine oluşturulan gösteriş eylemlerinin amacınıda anlamıyorum... İyilik; takdir edilmek için yapılan bir eylem değildir, en azından ben öyle düşünüyorum.... | ||
|
|
||