01 Haziran 2010, Salı
saat: 22:21


ya ölünün arkasından çok ağlıyoruz, ya doğana, evlenene bayılıyoruz, pat israili lanetliyoruz, böle faşitliğin dibine vuruyoruz, pat aynı anda başkaları entelliğin dibine vuruyor nerdeyse yahudileri savunurcasına, yok işte bunu hükümet yaptı halkın ne suçu var diye, pat ordan bi yahudi öğrenci çıkıyor iki gözü iki çeşme 'when my grandfather was in auschwitz..' diye cümleler... beynim döndü amına koyiim (hakkaten yani) yani herşey sik gibi ama herkes protesto ediyor, biride ben yaptım amına koyiim, ben bozdum, ben siktim, ben hergün siktimin starbucksından kahve alıyorum, ben amına kodumun blackberrysi kullanıyorum, ben yere tükürüyorum, iş arkadaşımın ayağını kaydırmayı planlıyorum, o vitrindeki topuklu ayakkabıyı hayal ediyorum, teraslı ev istiyorum, gut oluncaya kadar mangal yapmak istiyorum vs... demiyor/demiyorum. hep eleştiri azına sıçiyim, 2 kitap oku, 2 dil öğren, iki şarap iç, 2 filmlerdeki gibi aşklara teğet geç - seviş, sonra eleştir a.q. valla ne güzelmiş hee. hani derler ya, herkes kendine müslüman, yaa ne olacağdı, bana mı olacağdı dediğini duyar gibiyim, arkadaşım sana ödev yarın sabah kalk her gün yaptığın şeyleri yap, ama bu arada not tut, bunu yapmazsam bi yerim şişmez de, ama yine yap. sonra akşam al onları topla bi oku, sonra devam et. çünkü onlar seni sen yapan şeyler, ama allaaanı seversen artık eleştirme, sik gibi her boku eleştirme, sana ne a.q. her gün kaç milyon insan ölüyor biliyor musun? ya her gün o kaç milyon insan ölmeseydi aslında nası da toptan siki tutardık onu biliyormusun. sadece şunu kabullen, sen ne cahil ama asil geçmiş çağda, ne de dinsiz, erdemli ve topluca aynı ülküde insanların olacağı gelecekte yaşıyorsun, sana gele gele, tüketmek geldi, otur bol bol hamburger ye ama sus, lütfen beynimi daha sikme, ya da git kitap mitap yaz çağ açıcaksan öle aç..

(biraz ağzımı bozdum ama çok dolmuşum, kusura bakmayın artık canlarım..)

istanbul
hosting